OBCHODNÍ PODMÍNKY - Rezervácií a storna – Kúpele Žilina

Pivné a vínne kúpele Slovensko s.r.o.

Prevádzkovateľ
Pivné a vínne kúpele Slovensko s.r.o., Mariánske námestie 15, 010 01 Žilina, IČO: 56293984, DIČ: SK2122263484

1) Základné ustanovenia

  • Dokončením rezervácie klient potvrdzuje, že má viac ako 18 rokov.

  • Uvedené údaje slúžia na vybavenie rezervácie a súvisiacu komunikáciu s prevádzkovateľom.

  • Všetky ceny uvádzame v CZK/EUR.

2) Rezervácia a uzavretie zmluvy

  • Rezerváciu je možné vykonať on-line alebo telefonicky na recepcii.

  • Zmluva o poskytnutí služby je uzavretá potvrdením rezervácie (na mieste alebo on-line).

  • Kapacita a súkromie: každá kúpace miestnosť je vždy súkromná pre 1–4 osoby (nezdieľa sa s inou skupinou).

3) Ceny a platby

  • Akceptované spôsoby úhrady určuje aktuálna ponuka rezervačného systému a recepcie (zvyčajne platobná karta on-line/na mieste; v hotovosti v EUR).

  • Prepočet medzi CZK/EUR prebieha podľa kurzu platobnej brány alebo banky v okamihu platby.

  • Uvedené ceny sú konečné; poplatok za mimoriadne obnovenie rezervácie (pozri čl. 5) je 50 € vrátane DPH.

4) Darčekové poukazy

  • Platnosť darčekového poukazu je 6 mesiacov od dátumu vystavenia.

  • Poukaz je prenosný, nie je ho možné vymeniť za hotovosť.

  • Termín je potrebné rezervovať v dobe platnosti poukazu; po skončení platnosti nie je možné službu čerpať.

  • Ak poukaz prepadne (napr. zrušenie < 48 h alebo no-show), uplatní sa čl. 5.

5) Zmeny, storno, prepadnutie a mimoriadne obnovenie

  • Storno menej ako 48 hodín pred začiatkom: rezervácia prepadá (platí aj pre darčekové poukazy).

  • Zmeny 48 hodín a viac pred začiatkom: možné podľa voľných kapacít.

  • No-show (nedostavenie sa na termín): považuje sa za storno < 48 h a rezervácia/poukaz prepadá.

  • Mimoriadne obnovenie za 50 €: po prepadnutí môže recepcia iba počas telefonického hovoru klientovi ponúknuť obnovenie rezervácie za fixný poplatok 50 € (vrátane DPH) a dohodnúť nový termín. Túto možnosť je možné využiť len ak recepčná ponuku výslovne položí ("Prajete si obnoviť rezerváciu za 50 €?") a klient ju v hovore prijme.

  • Ak klient nechce rezerváciu takto obnoviť, prepadá celá rezervácia/poukaz bez nároku na náhradu.

  • Praktická lehota na využitie ponuky obnovenia: do 7 kalendárnych dní od prepadnutia (potom ponuka zaniká).

6) Meškanie klienta

  • Meškanie do 15 min: procedúra môže byť o meškanie skrátená bez nároku na zľavu.

  • Meškanie nad 30 min: považuje sa za no-show (prepadá podľa čl. 5).

  • Odporúčame príchod 10 min pred začiatkom.

7) Dĺžka a priebeh procedúry

  • Orientačná dĺžka procedúry: 60–90 min vrátane prezlečenia.

  • V prípade potreby použite zvonček na privolanie personálu.

8) Bezpečnosť a zdravotné obmedzenia

  • Prevádzkovateľ môže odmietnuť klienta pri opitosti (alkoholtester > 0,1 ‰).

  • Konzultácia s lekárom je odporúčaná najmä osobám alergickým na bielkoviny, kvasnice, chmeľ, tehotným, osobám s hypertenziou a klientom s kardiovaskulárnymi ochoreniami (pred vstupom do bio sauny).

  • Kontraindikácie: infekčné ochorenia, otvorené rany, akútne horúčkové stavy, závažné kožné ťažkosti, epilepsia bez stabilnej liečby a pod. V pochybnostiach odporúčame konzultáciu s lekárom.

  • Personál je oprávnený z bezpečnostných dôvodov procedúru prerušiť/ukončiť.

9) Odporúčania po procedúre

  • Kúpanie/sprchovanie najskôr po 2 hodinách od procedúry.

  • Plavky po procedúre ihneď opláchnite a vyperte.

  • Dodržiavajte pitný režim (nealkoholické nápoje odporúčané).

10) Prevádzkové pravidlá

  • Zákaz manipulácie s akýmkoľvek zariadením v miestnostiach.

  • Prísny zákaz fajčenia a manipulácie s ohňom v celom areáli. Porušenie pravidiel = pokuta vo výške ceny procedúry + náhrada škody.

  • Zákaz vnášania vlastného alkoholu a skla do kúpacích miestností.

11) Zodpovednosť za veci a škodu

  • Prevádzkovateľ nezodpovedá za veci ponechané bez dozoru mimo uzamykateľných priestorov; odporúčame nebrať si cennosti.

  • Klient zodpovedá za škodu spôsobenú porušením podmienok alebo pokynov personálu.

12) Zmeny a storno zo strany prevádzkovateľa

  • Z bezpečnostných, technických alebo prevádzkových dôvodov môže prevádzkovateľ termín zmeniť alebo zrušiť; klientovi bude ponúknutý náhradný termín, prípadne vrátenie ceny (poukazu).

  • V nevyhnutných prípadoch môže byť dočasne upravený priebeh procedúry (napr. servis zariadenia).

13) Reklamácie a riešenie sporov

  • Ak nie ste spokojní s priebehom služby, uplatnite reklamáciu bez zbytočného odkladu, ideálne v deň poskytnutia, u obsluhy alebo na kontaktoch prevádzkovateľa.

  • Spory riešime prednostne zmierom; ak to nie je možné, miestne príslušný je súd podľa sídla prevádzkovateľa.

14) Ochrana osobných údajov (GDPR – stručne)

  • Prevádzkovateľ (správca): Pivné a vínne kúpele Slovensko s.r.o. (pozri vyššie).

  • Účely spracúvania: vedenie rezervácie, komunikácia so zákazníkom, plnenie zmluvy, účtovníctvo; pri súhlase aj zasielanie obchodných oznámení.

  • Právne základy: plnenie zmluvy, zákonná povinnosť, oprávnený záujem; súhlas (ak je požadovaný).

  • Doba uchovávania: po dobu trvania zmluvného vzťahu a ďalej podľa právnych predpisov (účtovné doklady), resp. do odvolania súhlasu.

  • Práva dotknutej osoby: prístup, oprava, vymazanie, obmedzenie, námietka, prenosnosť, sťažnosť na príslušnom dozornom úrade.

  • Kontakty na uplatnenie práv budú uvedené na webe a v potvrdení rezervácie.

15) Otváracie hodiny

  • Štvrtok – sobota, 14:00–22:00.

16) Záverečné ustanovenia

  • Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 27. 08. 2025.

  • Predchádzajúce znenie bolo platné od 06. 02. 2025