OBCHODNÍ PODMÍNKY - Rezervácií a storna – Kúpele Žilina
Pivné a vínne kúpele Slovensko s.r.o.
Prevádzkovateľ
Pivné a vínne kúpele Slovensko s.r.o., Mariánske námestie 15, 010 01 Žilina, IČO: 56293984, DIČ: SK2122263484
1) Základné ustanovenia
-
Dokončením rezervácie klient potvrdzuje, že má viac ako 18 rokov.
-
Uvedené údaje slúžia na vybavenie rezervácie a súvisiacu komunikáciu s prevádzkovateľom.
-
Všetky ceny uvádzame v CZK/EUR.
2) Rezervácia a uzavretie zmluvy
-
Rezerváciu je možné vykonať on-line alebo telefonicky na recepcii.
-
Zmluva o poskytnutí služby je uzavretá potvrdením rezervácie (na mieste alebo on-line).
-
Kapacita a súkromie: každá kúpace miestnosť je vždy súkromná pre 1–4 osoby (nezdieľa sa s inou skupinou).
3) Ceny a platby
-
Akceptované spôsoby úhrady určuje aktuálna ponuka rezervačného systému a recepcie (zvyčajne platobná karta on-line/na mieste; v hotovosti v EUR).
-
Prepočet medzi CZK/EUR prebieha podľa kurzu platobnej brány alebo banky v okamihu platby.
-
Uvedené ceny sú konečné; poplatok za mimoriadne obnovenie rezervácie (pozri čl. 5) je 50 € vrátane DPH.
4) Darčekové poukazy
-
Platnosť darčekového poukazu je 6 mesiacov od dátumu vystavenia.
-
Poukaz je prenosný, nie je ho možné vymeniť za hotovosť.
-
Termín je potrebné rezervovať v dobe platnosti poukazu; po skončení platnosti nie je možné službu čerpať.
-
Ak poukaz prepadne (napr. zrušenie < 48 h alebo no-show), uplatní sa čl. 5.
5) Zmeny, storno, prepadnutie a mimoriadne obnovenie
-
Storno menej ako 48 hodín pred začiatkom: rezervácia prepadá (platí aj pre darčekové poukazy).
-
Zmeny 48 hodín a viac pred začiatkom: možné podľa voľných kapacít.
-
No-show (nedostavenie sa na termín): považuje sa za storno < 48 h a rezervácia/poukaz prepadá.
-
Mimoriadne obnovenie za 50 €: po prepadnutí môže recepcia iba počas telefonického hovoru klientovi ponúknuť obnovenie rezervácie za fixný poplatok 50 € (vrátane DPH) a dohodnúť nový termín. Túto možnosť je možné využiť len ak recepčná ponuku výslovne položí ("Prajete si obnoviť rezerváciu za 50 €?") a klient ju v hovore prijme.
-
Ak klient nechce rezerváciu takto obnoviť, prepadá celá rezervácia/poukaz bez nároku na náhradu.
-
Praktická lehota na využitie ponuky obnovenia: do 7 kalendárnych dní od prepadnutia (potom ponuka zaniká).
6) Meškanie klienta
-
Meškanie do 15 min: procedúra môže byť o meškanie skrátená bez nároku na zľavu.
-
Meškanie nad 30 min: považuje sa za no-show (prepadá podľa čl. 5).
-
Odporúčame príchod 10 min pred začiatkom.
7) Dĺžka a priebeh procedúry
-
Orientačná dĺžka procedúry: 60–90 min vrátane prezlečenia.
-
V prípade potreby použite zvonček na privolanie personálu.
8) Bezpečnosť a zdravotné obmedzenia
-
Prevádzkovateľ môže odmietnuť klienta pri opitosti (alkoholtester > 0,1 ‰).
-
Konzultácia s lekárom je odporúčaná najmä osobám alergickým na bielkoviny, kvasnice, chmeľ, tehotným, osobám s hypertenziou a klientom s kardiovaskulárnymi ochoreniami (pred vstupom do bio sauny).
-
Kontraindikácie: infekčné ochorenia, otvorené rany, akútne horúčkové stavy, závažné kožné ťažkosti, epilepsia bez stabilnej liečby a pod. V pochybnostiach odporúčame konzultáciu s lekárom.
-
Personál je oprávnený z bezpečnostných dôvodov procedúru prerušiť/ukončiť.
9) Odporúčania po procedúre
-
Kúpanie/sprchovanie najskôr po 2 hodinách od procedúry.
-
Plavky po procedúre ihneď opláchnite a vyperte.
-
Dodržiavajte pitný režim (nealkoholické nápoje odporúčané).
10) Prevádzkové pravidlá
-
Zákaz manipulácie s akýmkoľvek zariadením v miestnostiach.
-
Prísny zákaz fajčenia a manipulácie s ohňom v celom areáli. Porušenie pravidiel = pokuta vo výške ceny procedúry + náhrada škody.
-
Zákaz vnášania vlastného alkoholu a skla do kúpacích miestností.
11) Zodpovednosť za veci a škodu
-
Prevádzkovateľ nezodpovedá za veci ponechané bez dozoru mimo uzamykateľných priestorov; odporúčame nebrať si cennosti.
-
Klient zodpovedá za škodu spôsobenú porušením podmienok alebo pokynov personálu.
12) Zmeny a storno zo strany prevádzkovateľa
-
Z bezpečnostných, technických alebo prevádzkových dôvodov môže prevádzkovateľ termín zmeniť alebo zrušiť; klientovi bude ponúknutý náhradný termín, prípadne vrátenie ceny (poukazu).
-
V nevyhnutných prípadoch môže byť dočasne upravený priebeh procedúry (napr. servis zariadenia).
13) Reklamácie a riešenie sporov
-
Ak nie ste spokojní s priebehom služby, uplatnite reklamáciu bez zbytočného odkladu, ideálne v deň poskytnutia, u obsluhy alebo na kontaktoch prevádzkovateľa.
-
Spory riešime prednostne zmierom; ak to nie je možné, miestne príslušný je súd podľa sídla prevádzkovateľa.
14) Ochrana osobných údajov (GDPR – stručne)
-
Prevádzkovateľ (správca): Pivné a vínne kúpele Slovensko s.r.o. (pozri vyššie).
-
Účely spracúvania: vedenie rezervácie, komunikácia so zákazníkom, plnenie zmluvy, účtovníctvo; pri súhlase aj zasielanie obchodných oznámení.
-
Právne základy: plnenie zmluvy, zákonná povinnosť, oprávnený záujem; súhlas (ak je požadovaný).
-
Doba uchovávania: po dobu trvania zmluvného vzťahu a ďalej podľa právnych predpisov (účtovné doklady), resp. do odvolania súhlasu.
-
Práva dotknutej osoby: prístup, oprava, vymazanie, obmedzenie, námietka, prenosnosť, sťažnosť na príslušnom dozornom úrade.
-
Kontakty na uplatnenie práv budú uvedené na webe a v potvrdení rezervácie.
15) Otváracie hodiny
-
Štvrtok – sobota, 14:00–22:00.
16) Záverečné ustanovenia
-
Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 27. 08. 2025.
-
Predchádzajúce znenie bolo platné od 06. 02. 2025.